Byłeś z nami na Retail 2023?

Gratulujemy!

„Otrzymujesz rabat -15% na licencje Zintegrowanego Systemu Informatycznego do Zarządzania – HiperMarket.”

Oferta specjalna jest ważna do 31.12.2023r.

W dzisiejszym dynamicznym świecie handlu detalicznego, elastyczność i możliwość wpływania na procesy  w czasie rzeczywistym, staje się kluczowym czynnikiem sukcesu w branży Retail i FMCG.

Odpowiedzią na te wyzwania jest autorski system HiperMarket.

Misja firmy Net Innovation Software – producenta oprogramowania HiperMarket, opiera się na kilku istotnych fundamentach: bezpieczeństwie, stałym rozwoju oprogramowania, stosowaniu intuicyjnych i zaawansowanych narzędzi zapewniających wygodę użytkowania i oszczędność czasu, oraz szczególnej jakości i trosce o klienta. Naszą siłą jest rozległa wiedza oraz bogate doświadczenie w branży. Zdajemy sobie sprawę ze specyfiki każdej branży oraz tego, że każda firma ma swoje własne potrzeby i wymagania. Skrupulatnie zaopatrujemy biznes w precyzyjnie wycelowane rozwiązania.  To wszystko sprawia, że liczba nowych klientów i wdrożeń ulega systematycznemu wzrostowi.

Korzyści systemu HiperMarket

Centrala systemu HiperMarket

Dzięki Centrali stanowiącej centrum zarządcze, prace wykonywane przez kierowników tj. wprowadzenie gazetki, zmiany cen, zamówienia mogą Państwo wykonać raz dla całej sieci. Oszczędzają Państwo czas pracy kierowników oraz posiadają bezpośrednia kontrolę nad dynamicznymi zmianami.

Moduł analiz

Poprzez dynamiczny moduł analiz mogą Państwo zweryfikować poziomy parametrów zapisanych w hurtowni danych tj. sprzedaż, zakupy, rotacja produktów, stany magazynowe i wiele innych. Wybrane parametry mogą Państwo grupować, obserwować ze wskazaniem na sklep lub całą sieć, tworzyć wielowymiarowe zestawienia. Dzięki korzystaniu z modułu analiz decyzje odnośnie dalszych losów są poparte wnioskami z liczb.

Moduł zamówień

System HiperMarket podpowie osobie składającej zamówienie ile potrzebuje towaru na każdym w sklepie, a zrobi to dzięki analizie rotacji oraz weryfikacji aktualnych stanów magazynowych. Dzięki temu narzędziu pozbędą się Państwo problemu braku produktów na półce oraz ich nadmiarowych ilości w magazynie.

Integracja z systemami

Oferujemy możliwość integracji systemu z systemami kontrahentów co pozwala na wymianę elektronicznych dokumentów m.in. PZ, FV, Zamówień. Dzięki czemu minimalizują Państwo ryzyko błędu i oszczędzają czas pracownika, wprowadzającego dotychczas dokumenty ręcznie.

Jeśli chcesz dołączyć do grona zadowolonych Klientów Net Innovation Software skontaktuj się z Nami telefonicznie 697 710 717 lub za pośrednictwem e-mail handel@netis.pl. Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania!


Zadowolenie naszych klientów jest istotą i podstawą naszego sukcesu. Dzięki nowoczesnemu zarządzaniu firmą oraz dbaniu o naszych pracowników, myślą przewodnią zarówno programistów jak i serwisantów jest Państwa satysfakcja. W ciągu pierwszych 10 lat obecności na rynku osiągnęliśmy liczbę ponad 1000 placówek handlowych skupionych wokół 28 central zarządzających, korzystających z systemu HiperMarket. Natomiast największa ilość sklepów skupionych wokół jednej centrali wynosiła ponad 250 obiektów. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, ciągłemu rozwojowi oraz dbaniu o jakość tworzonego oprogramowania liczby te ulegają systematycznemu zwiększeniu.