Image

Net Innovation Software kolejny raz wyróżnione przez Miesięcznik Forbes!

 

W zeszłym tygodniu otrzymaliśmy oficjalną informację, iż kolejny raz otrzymaliśmy prestiżowe wyróżnienie w rankingu magazynu Forbes.

Pomimo wszelkich przeszkód, jakie serwuje nam codzienne życie: zmiany prawa, pandemie, różne zdarzenia losowe, udało nam się utrzymać tytuł. Złożyła się na to ciężka praca naszych specjalistów: pracowników firmy Net Innovation Software oraz naszych partnerów handlowych.

"Naszą siłą jest rozległa wiedza oraz 30-letnie doświadczenie w branży. Mimo upływu lat oraz rosnącej konkurencji nasze oprogramowanie wciąż pozostaje w ścisłej czołówce w swojej dziedzinie - mówi Krzysztof Gosiewski, prezes Net Innovation Software. - Zdajemy sobie sprawę ze specyfiki każdej branży oraz tego, że każda firma ma swoje własne wymagania. Skrupulatnie dostarczamy więc rozwiązania idealnie dopasowane do potrzeb klienta."

Wszystkim klientom, pracownikom, partnerom i sympatykom dziękujemy za wsparcie i wspólną pracę.

Chyba nie będzie żadnym nadużyciem stwierdzenie, że pandemia była swoistym przełomem i dokonała przewrotu w branży Retail. Rozwój rynku jest nieustannie kształtowany przez zmieniające się trendy, technologie oraz preferencje konsumentów, ale dopiero długie miesiące w zamknięciu i pośród licznych obostrzeń zweryfikowało sposób w jaki robimy zakupy, dokonujemy wyborów, jak funkcjonujemy i pracujemy.

Nagle okazało się, że wiele spraw można załatwić zdalnie, częściej też sięgamy po wygodne zakupy online, a obawiając się stania w kolejkach w tłumie (być może chorych) ludzi, zaczęliśmy korzystać z form bezobsługowych kas, inteligentnych wózków, czy płatności zbliżeniowych. Wciąż nowością są autonomiczne bezobsługowe sklepy, ale kwestią miesięcy jest, kiedy wpiszą się w nasze życie na stałe.

W Net Innovation Software obserwujemy zachowania konsumenckie nie tylko na lokalnym rynku, ale też na Zachodzie, w USA czy Japonii i wspólnie z naszymi partnerami projektujemy rozwiązania, które podążają za trendami społeczno-kulturowymi.

Przyszłość Retail to automatyzacja

Kluczem do efektywnego zarządzania jest oszczędność czasu na powtarzalnych lub żmudnych czynnościach i eliminacja błędów dzięki automatyzacji procesów. Nasze systemy umożliwiają m.in.: monitorowanie stanu magazynu w czasie rzeczywistym, dają możliwość analiz i prognozowania popytu, by oszczędzać czas klientów i nie zamrażać ich kapitału w zalegających ilościach towaru. Właśnie dlatego tak chętnie wybierane są automatyczne grafiki zamówień. Częstym wyborem są też automaty do zarządzania czasem pracy personelu, które eliminują błędy ludzkie, są zgodne z obowiązującym prawem i oszczędzają czas działu kadr. Dużą popularnością cieszą się rozwiązania samoobsługowe jak kasy i inteligentne wózki.

Dzięki automatyzacji procesów klienci oszczędzają nawet setki tysięcy złotych rocznie!

Sztuczna inteligencja, czujniki i ludzka kreatywność.

Integracja sztucznej inteligencji z ludzką pomysłowością umożliwia nie tylko znaczną automatyzację wielu procesów i jej wielotorowe wykorzystanie, przy bardzo szybkim tempie zwrotu z tej inwestycji. Pozwala również na tworzenie bardziej wartościowych doznań zakupowych klientów. Obecnie testowane są rozwiązania wymagające minimalnej pomocy obsługi sklepu, ale także te zupełnie bezobsługowe. Połączenie aplikacji lojalnościowych, płatności bezdotykowych, półek sklepowych wyposażonych w inteligentne czujniki i kamer rozpoznających towar, powodują że możemy wejść do sklepu, wziąć potrzebne produkty i po prostu wyjść. Urządzenia działające w tle podczas zakupów załatwią “formalności” za nas.

Hybrydowe rozwiązania dla handlu

Wchodzące na rynek kolejne pokolenia, bardziej świadome potęgi cyfryzacji, coraz częściej sięgają po rozwiązania hybrydowe. Łączą one w sobie najlepsze cechy zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych metod sprzedaży, tworząc zintegrowane i elastyczne środowisko handlowe. Dlatego oferujemy naszym klientom również rozwiązania chmurowe, takie jak HiperCloud czy NetOrganizer, które są całkowicie mobilne i pozwalają na sprawne zarządzanie siecią sklepów z dowolnego miejsca na ziemi. Z powodzeniem można je wykorzystywać nie tylko w tradycyjnych sklepach stacjonarnych, ale też w popularnych obecnie pop-up stores, showroom’ach czy punktach typu click and collect.

30 lat doświadczenia w branży

Narodziny Netis poprzedziły lata pracy założycieli firmy w jednej z sieci handlowych. To tam, 30 lat temu, zdobyliśmy pierwsze doświadczenia i nadaliśmy naszej przyszłej firmie misję, której głównym założeniem było dostarczanie elastycznych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę, że każda firma ma indywidualne wymagania, dlatego nasze flagowe oprogramowanie HiperMarket jest budowane przy znacznym zaangażowaniu zarówno programistów i serwisantów, ale też klienta, co pozwala na stworzenie produktu dosłownie uszytego na miarę. Od początku działalności skrupulatnie zaopatrujemy biznes w precyzyjnie celowane rozwiązania.

Zaufanie czołowych marek Retail FMCG

Dzięki korzyściom naszego oprogramowania, na jego wdrożenie zdecydowały się tak potężne marki jak supermarkety: Arhelan, Moje Auchan, Bakoma, Chata Polska, Mlekpol, Spar, Stokrotka, Topaz, Twój Market, Zakłady Mięsne Sokołów oraz kilkadziesiąt Spółdzielni Społem. Naszym partnerem jest także Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców „Społem”, który zarekomendował program HiperMarket jako stabilne i najlepsze rozwiązanie dla spółdzielni. Dzięki profesjonalnym działaniom zyskaliśmy sympatię oraz zaufanie wielu użytkowników.

Rozwój i jakość obsługi klienta

Nasze doświadczenie i stała współpraca z klientami pozwala nam w czasie rzeczywistym reagować na ich potrzeby. Angażujemy się w obsługę posprzedażową i serwis, by nasi klienci i ich biznes mógł być bezpieczny. Posiadamy partnerów na terenie całego kraju, co znacznie przyspiesza procesy implementacji naszych rozwiązań i pozwala na szybkie rozwiązywanie problemów. To właśnie sprawia, że liczba nowych klientów i wdrożeń ulega systematycznemu wzrostowi.

 

Pełen tekst na stronie https://www.forbes.pl/diamenty/wizytowki/2024/net-innovation-software/gypgnvm

 
Image Image Image

Opakowania od 1 stycznia 2024 roku. Zmiany i obowiązki prawne przedsiębiorców.

Na mocy rozporządzenia ministra klimatu i środowiska wprowadzone zostaną opłaty za jednorazowe pojemniki na żywność oraz kubki plastikowe. Zmiana ta wynika z ustawy, która wprowadza wymagane przez Unię Europejską ograniczenia dotyczące używania jednorazowych plastikowych opakowań. Rozporządzenie ma na celu dostosowanie się do wymagań Unii Europejskiej dotyczących ograniczenia stosowania jednorazowych plastikowych opakowań oraz wspieranie działań mających na celu redukcję zużycia tworzyw sztucznychOto główne punkty zawarte w rozporządzeniu:

  1. Opłaty za jednorazowe pojemniki:

    • Od początku 2024 r. przedsiębiorcy prowadzący jednostki handlu detalicznego, handlu hurtowego lub jednostki gastronomiczne, w których oferowane są produkty jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych, są zobowiązani do pobierania opłat od użytkowników końcowych nabywających te produkty.
  2. Stawki opłat:

    • Dla kubków na napoje (obejmujące również pokrywki i wieczka) opłata wyniesie 0.20 zł za sztukę. Dla opakowań zawierających żywność, opłata wyniesie 0.25 zł.
  3. Zakres przedsiębiorców objętych opłatą:

    • Opłaty obejmują przedsiębiorców prowadzących jednostki handlu detalicznego, handlu hurtowego lub jednostki gastronomiczne, w których oferowane są wymienione produkty jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych.
  4. Opakowania i produkty objęte opłatą:

    • Opłaty dotyczą opakowań wykonanych z plastiku, w których kupowane są napoje lub żywność.
    •  
    • Warto zauważyć, że opłaty te mają zachęcać do ograniczenia używania jednorazowych plastikowych opakowań poprzez wprowadzenie dodatkowych kosztów dla konsumentów. Ostateczny tekst ustawy, w tym szczegółowe informacje na temat objętych nią produktów i wyjątków, można znaleźć w Dzienniku Ustaw.
 
Image

Wizyta przedstawicieli firmy Net Innovation Software w fabryce MAGO S.A.

 

W ostatnim czasie mieliśmy przyjemność odwiedzić fabrykę naszego partnera, firmę MAGO S.A., lidera w produkcji wysokiej jakości wyposażenia sklepowego i magazynowego.

MAGO  to innowacyjna firma specjalizująca się w autonomicznych i automatycznych sklepach, które doskonale wpisują się w nwoczesny model handlu detalicznego. Firma kładzie szczególny nacisk na wygodę, dostępność i łatwość dokonywania zakupów dla klientów. Ich flagowy produkt to inteligentny wózek o nazwie Clever, który jest stale doskonalony poprzez prace badawczo-rozwojowe.

Współpracujemy z MAGO od kilku lat, ale to pierwszy raz kiedy zwiedzamy fabrykę. Byliśmy zafascynowani przestrzenią i nowoczesnym parkiem maszynowym. To zawsze inspirujące doświadczenie obcować z tak innowacyjnym podejściem do produkcji i różnorodnością asortymentu.

MAGO S.A., Dziękujemy za serdeczne przyjęcie i już nie możemy doczekać się dalszej współpracy! 

Image