Przygotowana Państwu wycena jest oparta na spójnych, popartych naszym długoletnim doświadczeniem komponentach. Taka struktura oferty pozwala na systematyczny rozwój i udoskonalenie systemu w zgodzie z rozwojem biznesu.
Analiza
Struktura
Aby zaproponować rozwiązania optymalizujące obecne procesy badamy strukturę organizacyjną firmy, obieg informacji pomiędzy użytkownikami, główne jak i pośrednie potrzeby biznesu
Wymagania
Analizujemy wymagania i sugerujemy rozwiązania dostępne w systemie, które dzięki temu nie wymagają dodatkowych prac programistycznych
Dedykowane narzędzia
Zalecamy skorzystanie z dedykowanych narzędzi dostępnych z puli rozwiązań stworzonych przy tego typu projektach
Wdrożenie
Harmonogram
Na podstawie przeprowadzonej analizy przedstawiamy harmonogram prac wdrożeniowych
Audyt sprzętu
Audyt przed wdrożeniem pozwala na maksymalne wykorzystanie dostępnych urządzeń. Eliminujemy niespodziewane inwestycje w urządzenia w trakcie prac wdrożeniowych
Metodyka wdrożenia
W trakcie konsultacji rekomendujemy optymalne przeprowadzenie prac wdrożeniowych
Asysta powdrożeniowa
Rozwój
Lwią część opłaty serwisowej przeznaczamy na aktualizacje i nowe wersje oprogramowania. Kładziemy nacisk na dostosowanie do bieżacych potrzeb i trendów rynkowych
Helpdesk
Pracujemy w godzinach pracy twojej firmy. Zgłoszenia serwisowe są przyjmowane w godzinach od 7.00 rano do 18.00
Telefony alarmowe
Gwarantujemy gotowość do odbioru pilnych zgłoszeń po godzinie 18.00, w sobotę, niedzielę oraz dni wolne od pracy.
Czas reakcji
Gwarantujemty niezwłoczny w sprawach pilnych czas reakcji a na standardowe zgłoszenia reagujemy w ciągu maksymalnie 120 minut od zgłoszenia
Kontrola
Codziennie sprawdzamy czy dane zostały prawidłowo rozesłane i rozpakowane. Dbamy aby dane do analiz były zawsze aktualne
Backup
Archiwizujemy dane aby zapewnić bezpieczeństwo i szybką reakcję w razie awarii serwera w sklepie